نه دلسوز و نه همدم

قالب وبلاگ

هاست لينوكس

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وب سايت و قالب وبلاگ

طراحي وب

شارژ ایرانسل

فال حافظ


 
نه دلسوز و نه همدم
|

نه دلسوز و نه همدم دارم امشب


دلم زخم است از دست غم يار


هم از غم چشم مرهم دارم امشب


همه چيزم زيادي ميکند، حيف!!!


که يار از اين ميان کم دارم امشب


چوعصري آمد از در ،گفتم اي دل


همه عيشي فراهم دارم امشب


ندانستم که بوم شام رنگين


به بام روز خرم دارم امشب


برفت و کوره ام در سينه افروخت


ببين آه دمادم دارم امشب


به دل جشن عروسي وعده کردم


ندانستم که ماتم دارم امشب


درآمد يار و گفتم دم گرفتي


دمم رفت و همه غم دارم امشب


به اميد اينکه گل تا صبحدم هست


به مژگان اشک شبنم دارم امشب


مگر آبستن عيسي است طبعم


که در دل بار مريم دارم امشب


سر دل کندن از لعل نگارين


عجب نقشي به خاتم دارم امشب


اگر روئين تني باشم به همت


غمي همتاي رستم دارم امشب


غم دل با که گويم شهريارا


که محرومش زمحرم دارم امشب

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : hamed تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,



آخرین مطالب وب سایت گروه دف باران
» اولین اجرای باران برای بانوان
» دف دف ددف
» نخستین اجرای سال 1392
» شمس تبریزی
» شبی با دف و نی
» دست نمی دهد به ما ، دست به ما نمی رسد...
» کو شراب کهنی تا برد از هوش مرا
» آتش در نیستان
» مطلب ارسالی ازnooshin
» سخنانی از ملاصدرا
» اجرای جدید گروه
» دف به دف بگرفت و بر دف جان دمید...
» نه دلسوز و نه همدم
» سرگذشت حسن کسایی
» دف و نی...



 

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.